♥just exo & just luhan♥
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 19 بهمن 1394برچسب:, توسط yasna |

دوستانی با خاطــــــــــــــــــــــرات زیاد: Chanyeol و D.O

 

Chanyeol: من در20 ثانیه با بک هیون دوست شدم . وقتی که D.O رو تو کمپانی دیدم اولین دوستش بودم . تو همون روز انقد باهم

صمیمی شدیم که آخرشم باهم با مترو رفتیم خونه . وقتی نگرانی ای دارم و میخوام درمورد مسئله جدی با کسی صحبت کنم میرم پیش

D.O. ما باهم خیلی چیزا درمورد موسیقی یاد گرفتیم.خاطــــــــــــــــــــــرات زیادی از دوران کارآموزیمون باهم داریم . خونه هامون تو یه خیابون بود

. بخاطــــــــر همین بین راه میرفتیم باهم اسنک میخوردیم . ما مدت زمان زیادی دوست بودیم و D.O کسیه میتونم بهش اعتماد کنم.

 

D.O: چانیول کسیه که از وقتی پامو تو کمپانی گذاشتم باهاش دوست بودم . اون هم سن منه . (فقطــــــــــــــــــــــ چندماه تفاوت سنی دارن) . اون

فرد قابل اعتمادیه . ما کلی خاطــــره باهم داریم . اون دوستیه که میشه باهاش احساس راحتی کرد .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.